Wednesday, October 04, 2006

Ska vi byta grejjor med varann?

Var det någon som trodde att sossarna inte loggade in? Välkommen till dolda kameran...

Som PANdan redan "avslöjat" (se här) kom lösenordet i folkpartiskandalen från en SSU-ombudsman. Nu visar det sig att han inte va så dum som PANdan trodde:

Klanten, Pajas 5 (socialdemokrat i västsverige som försett FP med lösenordet)
- Det var inte jag. Jag svär.
En SSu-are som delar ut lösenord till motståndarna? Hur stor del av befolkning måste egentligen spärras in för sitt eget bästa?


Han var ännu dummare än PANdan kunde föreställa sig (*makes mental note*) visar det sig eftersom han bytte lösenord med folkpartisterna. Frågan är nu om han kommer åka fast (det verkar rätt otroligt att han inte loggade in, eller hur?) och skaka galler. Och om några socialdemokrater i övrigt åker med i rutschbanan.

Min gissning är att sossarna, som ju har betydligt större vana av dylika skandaler än fp, lyckas isolera SSU-ombudsmannen. I själva verket har det loggats in friskt på folkpartiets lilla hemsida av rödluvade vargar. Men det tror jag Lejonkungen bjuder på med ett leende idag (han var ju rätt glad redan när han förlorade hälften av sina väljare).

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Om lifs-hjulets omhvälfning finnes intet förstånd
Utom tidens lidanden kan derom intet tänkas
Hur mycket än jag betraktar mitt eget verk:
Finner jag endast att Lifvet är sin kos, och intet lärdt.

05 October, 2006 02:24  
Anonymous Anonymous said...

0708841254

05 October, 2006 02:25  

Post a Comment

<< Home